Propeller Express Mach3 OS 15,6 X 23

  • 11 024 kr

EXPRESS stålpropeller är marknadens bästa allround-serie i rostfritt stål. Särskilt bra accelerations- och toppfartsegenskaper. Passar till: EVINRUDE, JOHNSON

Produkten är tyvärr slut i lager. :(

Artikelnummer: 1532987
Dela
EXPRESS stålpropeller är marknadens bästa allround-serie i rostfritt stål. Särskilt bra accelerations- och toppfartsegenskaper. Passar till: EVINRUDE, JOHNSON V4 med V6-växel: 100, 120 HK (1985) / 130 HK (1995-96 -) / 140 HK (1985), 115 HK och 130 HK Pleasure (1995 -), E-TEC: 90, 115, 130 (25″ AXEL), 135HK-250 HK V6: 135 HK-250 HK, Sea Drives 2,0-3,0 L V8: 250 HK-300 HK, Sea Drives 3,6-4,0 L E-tec G2-serien: 150-300HK HONDA BF115D, BF135, BF150 (BF200, BF225 till 2012), BF200A, BF225A, BF250A (2013-) MERCURY, MARINER V6: 135 - 300 HK, VERADO 135-300HK Optimax 150, 200, 250HK Över 200 HK, bruk Som 1532651, men ljuddämpad Heavy duty 5,25 - 5,44” växelhus Pro XS 175-250 HK m/Torque Master växelhus Verado 300-400 HK, Sport Master, Torque Master I & II (Torque Master växelhus passar till 200XS, 225X, 2,5 EFI, 225 Pro X, 250XS, 300X) Fleet Master MERCRUISER Alpha 1, Bravo 1 (1983 -) Över 200 HK, använd Heavy duty 5,25 - 5,44” växelhus Bravo OneXR/XZ, Sport Master shorty, Sport Master Bravo One XR OMC Cobra 800, King Cobra 3.0-7.5L SX Cobra (1994 -) SUZUKI 2-takt DT 150 - DT 225 VOLVO PENTA SX (1994 -) Ej DP 200, 250, 270, 280, 290 drev Endast 4-bladig propeller YAMAHA 150-250 HK, stern drive 3,0-7,4 L F300 (V6 2009-) Över 200 HK, använd Som 1532655, men ljuddämpad Som 1532675, men ljuddämpad JOHNSON 4-takt 200, 225 HK (Endast MACH3 OS) SUZUKI 4-takt DF 150-300 HK (Endast MACH3 OS) YAMAHA 4-takt F350 HK (Endast MACH3 OS) HUR MAN VÄLJER PROPELLER · Hitta din motormodell · Rätt MasterGuard® Nav Kit · Välj den propellerstorlek som passar dina behov Är det för högt varvtal? - välj då en större stigning. Är det för lågt varvtal? - välj en mindre stigning. Om propellerstigningen ändras med 2" ändras varven med ca 400 varv/min. Vattensporter kan kräva en minskning på 2" av propellerstigningen för optimal prestanda.